هتل 5 ستاره آمارا پرستيژ آنتاليا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

معماري خيره‌کننده و موزون اين هتل از عناصر و ويژگي‌هاي باروک بهره گرفته است و با ديدن سقف‌هاي شيبدار، پنجره‌هاي مربع‌شکل و برج‌هاي زيبايي که جاي‌جاي هتل به چشم مي‌خورند، گويي سفري به گذشته را تجربه مي‌کنيد! ردي از معماري اسلامي و طرح‌هاي گنبدي شکل نيز در اين معماري خودنمايي مي‌کند که زيبايي‌اش را دوچندان کرده است. هم? اتاق‌هاي اين هتل مجلل داراي بالکن هستند و از برخي اتاق‌ها مي‌توان چشم‌انداز دل‌انگيزي از خليج نيلگون آنتاليا را از نظر گذراند. در اتاق‌هاي اين هتل از رنگ‌هاي ملايم بهره گرفته شده است تا نهايت آرامش و راحتي را به هنگام استراحت بر روي تشک‌هاي طبي تجربه کنيد؛ به علاوه، اينترنت رايگان، تلويزيون LCD، چاي‌ساز و ميني‌بار از ديگر امکانات اين هتل براي مهمانان تور آنتاليا هستند.

 

هتل آمارا پرستيژ تور آنتاليا، 6 رستوران مختلف دارد که هر کدام غذاهاي خاصي را از وعده‌هاي ترکي و سنتي گرفته تا انواع غذاهاي بين‌المللي و دريايي به ميهمانان عرضه مي‌کنند. برخي از اين رستوران‌ها در فضاي باز هستند که لذتِ طعم دلپذير غذا را با هواي آکنده از عطر درختان و خنکاي سايه‌هاي آنها ترکيب مي‌کنند. در اين رستوران چند بار و کافي‌شاپ نيز جهت ارائه نوشيدني برپا شده‌اند. براي صرف چاي و قهوه هم مي‌توانيد سري به لابي هتل بزنيد و در حين گوش سپردن به نواي آرامش‌بخش پيانوي زنده، نوشيدني خود را بنوشيد.

 

اين هتل آل اينکلوسيو امکانات تفريحي کامل و مجهزي نيز دارد. مجموعه استخرهاي اين هتل بيشتر شبيه يک پارک آبي مجهز و هيجان انگيز است که انواع سرسره‌ها، استخرها و کافي‌شاپ‌ها را در دل خود جاي داده است و مي‌تواند تا ساعت‌ها سر شما را گرم خود کند. در محوطه اين هتل فضاي سبز دل‌انگيزي به چشم مي‌خورد که خنکايي طراوت‌بخش و دلپذير به آب و هواي اين منطقه بخشيده است. اين هتل داراي اتاق‌هاي ماساژ، سونا، جکوزي، حمام ترکي، باشگاه بدنسازي مجهز و بزرگ، زمين تنيس، اتاق بازي و دارت نيز هست. اگر قصد سفر به آنتاليا در اين تابستان را داريد سري به پکيج تور لحظه آخري آنتاليا مانلي پرواز بزنيد.

 

هتل آمارا پرستيژ بهشتي براي کودکان شماست، چرا که داراي چند استخر و سرسره مخصوص کودکان، زمين‌هاي بازي، کلوپ کودک، تم پارک و ... است و هر چند وقت يک بار فستيوال‌هاي مخصوص کودکان در اين هتل برگزار مي‌شود. اين هتل تسهيلات برگزاري انواع ميهماني‌ها، جلسات و ضيافت‌هاي کاري را نيز براي شما فراهم مي‌کند. از ساير امکانات هتل بزرگ آمارا پرستيژ مي‌توان به فروشگاه، آرايشگاه، سلف پارکينگ رايگان و ... اشاره کرد.

 

فاصل? اين هتل تا فرودگاه آنتاليا 35 کيلومتر است. اگر مي‌خواهيد چند ساعتي در دل طبيعت گم شويد و در اطرافتان چيزي جز درختان سرسبز، صخره‌هاي باشکوه و ديدني و رودخانه‌ نبنيد، بايد 3.4 کيومتر راه طي کنيد و خودتان را به دره گوينوک برسانيد. بندرگاه کِمِر (کمر مارينا) نيز در فاصله 7.2 کيلومتري اين هتل واقع شده است، جايي که انواع قايق‌هاي کوچک و بزرگ براي سواري دادن به شما به صف شده‌اند. پارک ساحلي مون‌لايت، با درختان سرسبز و کافه‌ها و رستوران‌هاي متعددش، در 7.8 کيلومتري محل اقامت شماست. اگر عاشق تاريخ غني و پرقدمت آنتاليا هستيد بهتر است کارتان را با بازديد از شهر باستاني فالسيس در 15 کيلومتري اين هتل شروع کنيد، چرا که قدمت اين شهر به 2700 سال مي‌رسد و شايد قديمي‌ترين نشان تمدن در اين شهر باشد!

براي اطلاع از تورهاي تخفيف دار و ارزان به صفحه تور ارزان آنتاليا مراجعه کنيد.

مانلي پرواز، نقشي از اعتماد، سفري بي‌ترديد را برايتان آرزومند است. سفرتان سبز!

تور آنتاليا





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 3 شهريور 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');